Kom naar de High School Abroad Fair

Wil je een unieke, leerzame en onvergetelijke ervaring beleven? Kom naar onze informatieve en inspirerende beurs over High School in het buitenland!

Locatie: College de Heemlanden
Adres: De Slinger 48, 3995 DE, Houten
Datum:
 zaterdag 12 oktober 2024
Tijd: 11:00 tot 16:00 uur

Ik meld me aan

Op deze speciale dag nodigen we je uit om alles te ontdekken over een High School avontuur in het buitenland. Verschillende schooldistricten uit Canada zullen aanwezig zijn om je te informeren over hun programma’s. Ook kun je in gesprek gaan met oud-studenten die deze unieke ervaring al hebben meegemaakt. Zij kunnen je waardevolle tips geven en al je vragen beantwoorden.

Daarnaast zullen vier bekende organisaties aanwezig zijn om je alles te vertellen over uitwisselingsprogramma’s: hoe ze werken, wat de stappen zijn, en wat je kunt verwachten. Deze informatie helpt je om te bepalen of een uitwisselingsprogramma iets voor jou is en welke organisatie het beste bij je past.

Dit is ook een geweldige kans om in contact te komen met andere jongeren die overwegen om een tussenjaar in het buitenland te nemen. Door ervaringen en ideeën uit te wisselen, kun je elkaar inspireren en beter begrijpen wat je wilt bereiken met deze ervaring.

Bekijk de aftermovie van 2023 om een indruk te krijgen van de sfeer en waarde van onze beurs.

Meld je vandaag nog aan en zet de eerste stap naar een onvergetelijke toekomst!

Vul je gegevens in

DD dash MM dash JJJJ
Naam(Vereist)
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Dagindeling

Timetable presentaties

11:00 Deuren geopend

16:00 Afsluiting van de dag

Meer weten over deze organisaties? Klik hier.

Vervoer

Parkeergelegenheden auto

- Er zijn ruime parkeerplekken bij de school zelf.

- In de wijk is de auto gratis te parkeren.

OV

Trein

- Neem vanaf Station Utrecht Centraal de sprinter richting 's Hertogenbosch of Tiel (16 minuten) en stap uit in Houten. Vanaf daar is het 5 minuten lopen naar de school.

Bus
- Neem vanaf Station Utrecht Centraal bus 47 naar Houten Station (36 minuten). Vanaf daar is het 4 minuten lopen naar de school.

Route op maps

Locatie van College de Heemlanden